Dirimi Polering om firmaet - Dirimi Polering

Dirimi Polering
Telefon 57 52 70 99 Mobil 22 25 15 29
Dirimi Polering logo
Dirimi Polering - Din lokale udbyder af vinduespolering & rengøring Telefon 22 25 15 29
Gå til indhold

Om firmaet side

Om firmaet information
Vi kører i disse postnumre

2680 Solrød, 2690 Karlslunde, 4000 Roskilde, 4030 Tune, 4060 Kirke Såby
4100 Ringsted, 4130 Viby Sj., 4140 Borup, 4174 Jystrup, 4320 Lejre
4330 Hvalsø, 4600 Køge, 4621 Gadstrup, 4622 Havdrup, 4623  Ll. Skensved
4632 Bjæverskov, 4681 Herfølge, 4682 Tureby, 4690 Haslev
osted ejby vemmedrup gevninge snoldelev nørre dalby
himmelev, svogerslev, kværkeby

Telefontid

mandag - torsdag   
08.00-17.00
fredag        
08.00-16.00

CVR        20 96 37 00


Firmaet blev grundlagt
21. april 1999
Indehaver  Claus Olesen
Firmaet er 100% dansk
Internet

Sociale medier

Chat
Messenger, whatsapp, Google duo


Priser
Vore prisaftaler følger kalenderåret. Det vil sige, at der må forventes normal timeprisreulering ved årsskiftet
Vore prisaftaler tager altid forbehold for uderkommende påvirkninger, og kan derved ændre tilbudte priser uden varsel. Udefrakommende påvirkninger er f.eks nye afgifter, meget høje priser på brændstof etc.

Ferie
Ved afholdelse af ferie og ifm helligdage, kan terminer på faste opgaver rykkes lidt, i forhold til aftaler

Fortroelighed
Firmaet er underlagt almindelige regler omkring tavshedpligt, dvs der videregives ingen oplysninger om kundeforhold, aftaler, hvad der opleves under udførelse af opgaver. Ved skatterevison, kan det komme på tale at regnskabsoplysninger skal videregives.

Reklamation
I Danmark har kunder ikke en lovbestemt ret til reklamation, ved køb af serviceydelser. Uanfægtet af dette har Dirimi Polering, en frivillig ordning omkring reklamation. Det medfører som følger:
I 3 dage efter udført ydelse, yder vi en ubetinget ret til reklamation. Det betyder, at vi uden diskussion kommer forbi med henblik på udbedring af mangel.
Herefter yder vi en betinget ret til reklamation. Det betyder, at firmaet forbeholder ret til at vurdere i hvilket omfang, en reklamation skal efterleves. Ligeledes forbeholder vi os ret til afvisning af reklamation. Ligeledes kan dokumentation fra kunde komme på tale.

Uanfægtet at ordning er frivillig, følger firmaet bestemmelser i købelovens §78. Det betyder at det er firmaet og ikke kunden, der har retten til at afgøre hvorledes en reklamation skal behandles.

Billeder
Firmaet forbeholder sig ret til at tage billeder af det udførte arbejde. Dette gøres KUN EFTER KONKREKT vurdering, og skal bruges som dokumentation for udført arbejde. Ved reklamation fra kunde, sammenholdes billeder med reklamation, og på den baggrund vurderer firmaet sagens videre forløb. Vi garanterer uden ophold at billeder gemmes fortroeligt, og slettes, når billeder ikke længere er aktuelle. Du har naturligvis ret til, selv at indsende billeder, som så vurderes af firmaet.


Miljøpolitik
Vi bruger naturligvis kun miljødeklarerede rengøringsprodukter, når vi løser opgaver hos kunderne. Vi kører affald til godkendt losseplads. Den daglige vask af klude, mopper og andet rengøringsudstyr, vaskes ligeledes med miljødeklareret sæbemiddel. Lugning af bede, ukrudt og deslige foregår uden brug af sprøjtemidler, ukrudtsmiddel og deslige. Brug af kemikalier bruges KUN NÅR DET ER ABSOLUT NØDVENDIGT, og der ikke er andre muligheder. Det kan gøre sig gældende ved afrensning af vinduer.

Vintertide
Ved vintertide, forbeholder vi os retten til med eller uden varsel, at aflyse/flytte opgaver, der skal udføres, hvis firmaet pålægges at udføre snerydning, grusning eller saltning. Berørte kunder vil naturligvis blive kontaktet som hurtigt som muligt, med henblik på en ny aftale.

I perioden primo november til medio februar hvert år, må det forventes, at opgaver der skal udføres indendørs, vil blive udført "ud på eftermiddagen". Derved kan de lyse timer udnyttes bedst muligt, når der udføres opgaver udendørs.

Forsikring
Der er tegnet ansvarsforsikring ved Topdanmark. Anmeldelse af skade til i første omgang til eget selskab, der så herefter kontakter Dirimi Polering med evt. henblik på krav. Vort forsikringsselsab sættes så på sagen, og træffer en afgørelse om erstatning eller ej. Der kan ikke rejses personlige krav mod ledelse eller andre i Dirimi Polering. Ved rejsning af krav, skal der være tydelig bevis/dokumentation for skadens opståen, og at skaden kan henføres til Dirimi Polering

Mon ikke vi kan hjælpe dig
Dirimi Polering
Tilbage til indhold